Cheating Hurt by Infidelity
Betrayal Wayward Donations lying
Welcome

Forums

Guidelines

Find a Local Counselor

The Healing Library

Media

Contact Us
lies
cover
In Association with Amazon.com
Support
Infidelity -
-
Find a Local Couselor
You are not logged in. Login here or register.
[Register]
Newest Member: remembering (43168)

Off Topic Post Reply     Print Topic    
User Topic: I need some mojo
Too_Trusting
♀ Member
Member # 99
Default  Posted: 5:44 PM, July 17th (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

Sending major mojo, Ama!

Edited b/c I didn't read far enough ahead to find out you got the job!!!! Congrats!!

See, SI mojo is the BEST! Works every time.

[This message edited by Too_Trusting at 5:45 PM, July 17th (Wednesday)]


"Anyone perfect must be lying; anything easy has its cost. Anyone plain can be lovely; anyone loved can be lost." Barenaked Ladies

Posts: 2362 | Registered: Jun 2002 | From: North Carolina
inconnu
♀ Member
Member # 24518
Default  Posted: 7:02 PM, July 17th (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

Congratulations!!


Say what you wanna say and let the words fall out...honestly
I wanna see you be brave

Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than, less than perfect


Posts: 11967 | Registered: Jun 2009 | From: TX
Sad in AZ
♀ Member
Member # 24239
Default  Posted: 7:10 PM, July 17th (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

Ah; I was hoping that cryptic post on FB meant this! Congratulations!!

So, are you going to spill the beans on the new position??

[This message edited by Sad in AZ at 7:16 PM, July 17th (Wednesday)]


I promise to surround myself with amazing souls and love them fiercely.

Posts: 19154 | Registered: Jun 2009 | From: Upstate NY
Amazonia
♀ Member
Member # 32810
Default  Posted: 7:25 PM, July 17th (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

@Sad, I'm addicted to fb. I couldn't not post.

ETA: No, I'm afraid I need to keep some minor degree of anonymity on SI. But it involves moving back overseas, which I'm excited about.

[This message edited by Amazonia at 7:26 PM, July 17th (Wednesday)]


"You yourself deserve your love and affection as much as anybody in the universe." -Buddha
"Let's face it, life is a crap shoot." -Sad in AZ

Posts: 13188 | Registered: Jul 2011
lynnm1947
♀ Member
Member # 15300
Default  Posted: 7:46 PM, July 17th (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

AMA, yay, yay yay!!!!! Such great news for you! OMG, YOU MUST BE OVER THE MOON!


Age: 64..ummmmmmm, no...............65....no...oh, hell born in 1947. You figure it out!

"I could have missed the pain, but I would have had to miss the dance." Garth Brooks


Posts: 6926 | Registered: Jul 2007 | From: Toronto, Canada
JanetS
♀ Member
Member # 2766
Default  Posted: 7:53 PM, July 17th (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

Oh my, this job brings you "over the pond". Wow, this is Huge for you.

Posts: 2475 | Registered: Nov 2003 | From: Niagara-on-the-Lake, Canada
cmego
♀ Member
Member # 30346
Default  Posted: 7:58 PM, July 17th (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

Yeah!!!! Congrats


me...BS, 43 years old, 2 small kids
WS, 40, multiple gay affairs
M 15 years, separated 3 years, together 17
Alis volat propriis "She flies with her own wings"
separated 1/2011

Posts: 3588 | Registered: Dec 2010 | From: Virginia
Amazonia
♀ Member
Member # 32810
Default  Posted: 12:07 PM, July 19th (Friday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

Thanks for all the congrats.

I accepted the position and gave notice at work today. I normally wouldn't have given them five weeks notice, but my dept of 5 is already short one, and one other gave notice this morning, so I wanted to be courteous to the level of transition they are facing. I also recommended two good legal staffing agencies in town and that they consider bringing someone in as temp-to-hire before I leave.

It went fairly smooth. My supervisor is definitely going to have an upset weekend though. She looked like she was having a 'come to Jesus' moment while I was giving notice (half an hour after my colleague had done the same).


"You yourself deserve your love and affection as much as anybody in the universe." -Buddha
"Let's face it, life is a crap shoot." -Sad in AZ

Posts: 13188 | Registered: Jul 2011
Why??
♀ Member
Member # 18132
Default  Posted: 3:16 PM, July 20th (Saturday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

OMG!!!! Just saw your update!!! Congratulations
Yay! Very happy for you. Way to go!!!!


"Don't let the fear of striking out keep you from playing the game."

Posts: 1828 | Registered: Feb 2008
Topic Posts: 69
Pages: 1 · 2 · 3 · 4

Return to Forum: Off Topic Post Reply to this Topic
adultry
Go to :
madness  
© 2002 - 2014 SurvivingInfidelity.com. All Rights Reserved.